2 marca 2016 r. nasza Poradnia współorganizowała II Warszawską Konferencję:

„Uczeń z zaburzeniami psychicznymi w szkole – jak sobie radzić?”

 

Składamy podziękowania dla:

  • organizatorów konferencji - Biura Edukacji Urzędu m. st. Warszawy i Burmistrza Dzielnicy Wawer 

  • sponsorów – firm: Viridian, Europejskiego Centrum Zdrowia, Sensor Cliniq, Krasystaw i Pepsico

  • Dyrekcji Zespołu Szkól nr 115 za udostępnienie pomieszczeń i wyposażenia szkoły, gdzie odbyła się konferencja

  • prof. Tomasza Wolańczyka za wykład na temat „Zaburzenia tikowe u dzieci i młodzieży”

  • partnerów - placówek, których pracownicy prowadzili warsztaty: Poradni Specjalistycznej „OPTA”, Instytutu Pomnika Centrum Zdrowia Dziecka, Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, Ośrodka Terapii Psychodynamicznej, Gimnazjum nr 103, Poradni Zdrowia Psychicznego przy ul. Kickiego, Ośrodka „INTRA”, Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii nr 2 „Kąt”, Fundacji "Zobacz JESTEM", Ośrodka Rehabilitacji Uzależnień i Podwójnej Diagnozy, Fundacji Konstruktywnego Rozwoju, Poradni Specjalistycznej „MOP” i pracowników naszej Poradni

  • uczestników - przedstawicieli Rady m. st. Warszawy, Kuratorium Oświaty, Biura Edukacji, Ośrodka Rozwoju Edukacji, Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie, Urzędów Dzielnic i Wydziałów Oświaty: Wawer, Mokotów, Praga Północ, Rembertów, Włochy

  • oraz licznie przybyłych (ponad 200 osób) adresatów konferencji - psychologów, pedagogów i specjalistów szkolnych z warszawskich gimnazjów i liceów.

Dziękujemy za udział w konferencji i zachęcamy do korzystania z materiałów pokonferencyjnych oraz do obejrzenia zdjęć.

 

mozg

 

Organizatorzy:

UM WarszawaUM Warszawa WawerPPP 17

 

Sponsorzy:

Viridian PHILIPSECZOSzpital IBIS

KrasnystawPepsico

 

Partnerzy:

ZS115ZS115MOS KĄTKULOTP

MOP Poradnia OPTA PoradniaZobacz Jestem TuZS 114

Początek strony

Serwis używa ciasteczek. Wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji o sposobie, w jaki wykorzystujemy ciasteczka: Czytaj więcej…

Zrozumiałem